جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
آیت الله العظمی مکارم شیرازی

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی تصریح کردند: بر همه مؤمنان و مسلمانان لازم است از دعای خیر به درگاه الهی و توسل به ذوات مقدسه(علیهم السلام) برای نابودی ظالمان و ستمگران غفلت نکنند و به هر نحو ممکن جبهه مقاومت را به صورت مادی و معنوی یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام حضرت آیت الله مکارم شیرازی بدین شرح است:

بسمه تعالی

حضور عالم مجاهد جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله (حفظه الله تعالی و زاد فی توفیقاته)

دبیرکل محترم حزب الله لبنان

با اهداء سلام و تحیت؛ اخبار عدوان و تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به سرزمین لبنان و به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم و شهادت عده‌ای از زنان و کودکان معصوم و مردم بی‌دفاع و همچنین تعدادی از علما و نخبگان و فرماندهان و رزمندگان آن دیار موجب تألم، تأثر و نگرانی گردید.

رژیم جعلی اسرائیل و سردمداران وحشی و دیوانه آن پس از ماه‌ها جنایت در غزه در سایه سکوت مدعیان حقوق بشر و آزادی و نهادهای بین المللی هر روز جری‌تر و بی‌باک‌تر به فجایع خود ادامه داده و اکنون هوس تعدی به خاک دیگر کشورها را دارند.

دولت‌های اسلامی باید بدانند این آتش اگر خاموش نشود و این سگ هار مهار نگردد، شعله‌اش دامن همه امت اسلام را خواهد گرفت و آسیب این سرطان جهانی خواهد شد. البته همیشه این‌گونه بوده است هرگاه ظلم به اوج برسد، به پایان خود نزدیک‌تر می‌شود و سنت الهی بر نابودی آنان جاری خواهد شد، إن‌شاءالله.

نصرت اسلام ومسلمین و مقاومت شما عزیزان دربرابر جبهه کفر و تزویر مثال‌زدنی و ستودنی است و وعده (وَلَیَنْصُرَنَّ اللهُ مَنْ یَنْصُرُهُ) در حق شما مجاهدان و مردم مقاوم و مظلوم آن دیار محقق است و پیروزی نهایی و کامل‌تان را به یاری خداوند همه عالم خواهند دید.

بر همه مؤمنان و مسلمانان لازم است از دعای خیر به درگاه الهی و توسل به ذوات مقدسه(علیهم السلام) برای نابودی ظالمان و ستمگران غفلت نکنند و به هر نحو ممکن جبهه مقاومت را به صورت مادی و معنوی یاری کنند.

از درگاه خداوند متعال سلامت و توفیقات روزافزون شما سید عزیز و همه مجاهدان جبهه مقاومت و پیروزی و عزت امت اسلام را مسألت دارم.

والسلام علیکم ورحمة الله و برکاته

قم ـ ناصر مکارم شیرازی
۲۱ ربیع‌الأول ۱۴۴۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha